hittarecept.se

Inspiration

Bakning är verkligen mitt allt. Jag blir alltid så lugn och glad när jag bakar. Att starta den här bloggen är lätt något av det bästa som jag gjort, det får mig att vilja baka mer och mer! Enda sedan jag startade bloggen har jag mer och mer insett hur mycket jag älskar att baka och hur mycket jag vill jobba med bakning i framtiden. OCH speciellt; jag är så sjukt tacksam för att ni gillar den! Alla fina ord som jag får, det värmer som tusan ska ni veta! Det peppar mig jättemycket att baka mer när jag vet att det jag gör är bra. Tack hörni! 
 
Vad gör jag idag då? Jo, jag är i full fart med att baka en till tvåvåningstårta, mamma fyller år imorgon och ville gärna ha en! Det är nästan exakt samma recept som förra tårtan, fast den här gången gjorde jag en smörkräm istället för mascarponefrosting. Men den är inte färdig ännu, så ni får bara några bilder från dagens bak. Imorgon ska jag sätta ihop den, så förhoppnigsvis kommer det mer bilder samt recept då! 
 
 
 
 
(Så här fluffigt ska äggen och strösockret vispas för att få en fin och luftig tårtbotten, se de tre bilderna ovan..)
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: