hittarecept.se

BESTÄLLNING

Hej!! Åå idag är det en bra dag. Idag kom nämligen mina visitkort som jag beställde för några dagar sedan. Jag tar nu officiellt beställningar, känns skönt att komma igång med det! Det som jag tar beställningar på är det som ni ser här nedanför, där står pris med mera. Om du känner för att beställa något av mig, så vill jag gärna veta om det en vecka innan så jag hinner handla och självklart göra din beställning färdig! 
 
Priserna är på ett ungefär. När ni kontaktar mig angående villken tårta/cupcake ni vill ha så vill jag även veta hur ni vill ha tårtan/cupcaken dekorerad, är det något som tar längre tid att göra så kommer priset stiga! Priset står för de ingredienser jag köper samt tiden jag lägger ner. Alla recepten på bakverken nedanför (förutom receptet på kolacupcake) finns redan på bloggen, så vill ni se vad dem innehåller så är det bara klicka in på kategorin "tårta" eller "cupcake". För er som är intresserade av receptet på kolacupcakes så är det en cupcake smaksatt av kolasås samt en topping med smak av kolasås där med, riktigt goda! 
 
Jag kommer säkert göra nya recept på tårtor och cupcakes ganska snart, men då kommer jag lägga de recepten i kategorin "beställning" så ni även kan beställa dem med. 
 
Chokladtårta: 
-Helt vanlig så som på bild, med eller utan marsipanros, 150kr 
-Med sockerpasta/marsipan (se andra bilden) som täcke, 200kr
-Skriven text eller annan dekoration ovanpå tårtan, 200kr
 
Marängtårta:
- Precis som den är på bilden, 150kr 
 
Jordgubbstårta:
-Spritsade sidor och kanter, dekorerade med bär och marsipanros, 150kr
-Spacklad med grädde och alternativt dekoration, 150kr
-Sockerpasta som täcke, 200kr
 
Buttercreamcake:
-Spritsning runt kanter och sidor, så som på bild, 150kr
-Spacklat med buttercream runt tårtan och alternativ dekoration, 150kr
-Sockerpasta som täcke, 200kr
 
Vanilla cupcakes:
-16 st, 150kr
- 24 st, 200kr
 
Coklad och apelsincupcakes:
-16 st, 150kr
-24 st, 200kr
 
 
Cupcakes fyllda med vaniljkräm:
- 16 st, 200kr
- 24 st, 250kr
 
Kolacupcakes:
-16 st, 150kr
-24 st, 200kr
 
Här är mitt visitkort! Håll utkik :) 
 
1 Maja:

skriven

Du är ju helcool! Och jag är en mycket stolt syster:) Bra jobbat, jag är övertygad om att det kommer rulla på som tusan! Ps kan man beställa från andra sidan??

Svar: Åh va jag blir glad. KLART man kan beställa från andra sidan. Dock är chansen stor att den är platt och möglig när den kommer fram..
Olle Högeryd

Kommentera här: